• 24. máj 2022

81% ľudí si myslí, že v modernom randení je množstvo sexu na úkor lásky

 81% ľudí si myslí, že v modernom randení je množstvo sexu na úkor lásky

Prieskum spoločnosti FOREO odhalil, že až 49 % ľudí sa cíti byť posudzovaných, keď sú vonku so svojím partnerom, pričom ako hlavné dôvody uviedli vekový rozdiel, etnickú príslušnosť alebo náboženstvo a sexuálnu orientáciu.

Aj keď mnohým ľuďom nie je oslava 14. februára zrovna po chuti, nemožno poprieť, že Valentín je čoraz obľúbenejší ako samotné Vianoce. Vzhľadom na blížiaci sa najúžasnejší sviatok roka švédska spoločnosť FOREO vykonala celosvetový prieskum, ktorý zistil, že až šokujúcich 81% ľudí si myslí, že v modernom randení je množstvo sexu na úkor lásky.

Aj keď niektorí môžu rýchlo namietať, že dôvod tohto pesimistického pohľadu na lásku a romantiku spočíva v stúpajúcej popularite zoznamovacích aplikácií, vďaka ktorým je príležitostný sex dostupnejší ako kedykoľvek predtým, realita je oveľa pochmúrnejšia.

Prieskum spoločnosti FOREO odhalil, že až 49 % ľudí sa cíti byť posudzovaných, keď sú vonku so svojím partnerom, pričom ako hlavné dôvody uviedli vekový rozdiel (26 %), etnickú príslušnosť alebo náboženstvo (22 %) a sexuálnu orientáciu (14 %).

Okrem toho, ohromujúcich 47 % opýtaných priznalo, že sa zdržia zápletky sa s niekým, koho milujú, zo strachu, že ich bude ich rodina, priatelia alebo spoločnosť vo všeobecnosti posudzovať.

„Tieto skľučujúce štatistiky potvrdzujú, že nie dostupnosť sexu stojí v ceste skutočnej láske, ale je to strach a predsudky, ktoré nás brzdia. FOREO je o tom, aby sa ľudia cítili dobre vo svojej koži a veľká časť toho je byť vaším jedinečným, krásnym ja a mať istotu milovať kohokoľvek vaše srdce túži. Láska je univerzálna a nikto ju neoznačí, a preto chceme na Valentína ponúknuť iný pohľad na lásku, ktorý je príbuznejší a vhodnejší pre rozvinutú spoločnosť 21. storočia,“ vysvetľuje Boris Trupcevic, FOREO CEO.

Švédsky skin-tech gigant práve spustil informačnú kampaň s názvom „All colors of love“, ktorá oslavuje všetky krásne zložitosti lásky a inšpiruje ľudí, aby boli odvážni a žili svoju vlastnú verziu novodobej rozprávky.

FOREO navyše pripravilo kvíz na sociálnych sieťach pre všetkých, ktorí sa chcú o sebe dozvedieť viac a pochopiť svoj štýl lásky.

Údaje odhalili ďalšiu alarmujúcu štatistiku, keď až 57 % nezadaných uviedlo, že sa cítia pod tlakom nájsť si partnera, aby ich ostatní neposúdili ako neúspešných. Ďalších 42 % priznalo, že sa jednoducho uspokojili s výberom partnera, len aby neboli sami. Tieto štatistiky dokazujú, že nielen spoločnosť kritizuje náš životný štýl, ale že sme rovnako drsní aj na seba.

„Vzhľadom na to, že Valentín je v dnešnej dobe v móde, je ľahké zabudnúť, že nie každý je v partnerskom vzťahu a že nie každý to chce. Je načase, aby sme destigmatizovali byť single a pozerali sa na to ako na voľbu statočných ľudí, ktorí sa nechcú uspokojiť s ničím menším ako so skutočnou láskou. Preto chce FOREO aj po Valentíne propagovať najdôležitejšiu formu lásky – sebalásku. Tá začína starostlivosťou o seba, na čo často zabúdame, keď sa snažíme držať krok so životnými výzvami. Napokon, sebaláska je predpokladom lásky k druhým. Tí, ktorí sa nenaučili milovať samých seba, môžu len ťažko skutočne milovať toho druhého,“ hovorí Trupcevic.

Priekopník v oblasti beauty-tech je odhodlaný vo svojom poslaní vytvoriť „nebo pre každého“ (z anglického “heaven for everyone”) a opäť otriasť celým odvetvím. Pokiaľ ide o lásku, jediné, na čom FOREO záleží, nie je ani vek, ani farba, ale typ pleti.

FOREO, šampión v starostlivosti o pleť, je o spojení najlepších technológií a inovácií s cieľom poskytnúť ultra personalizáciu a prvotriedne výsledky, ktoré sa odrážajú vo vašej žiarivej pleti.

Značka je známa najmä vďaka svojej originálnej ikonickej LUNA 3, najjemnejšej a najčistejšej silikónovej čistiacej kefke na tvár na svete. LUNA umiestnila FOREO na mapu sveta ako synonymum pre „nástroj starostlivosti o pleť“ a odštartovala globálnu cestu značky.

Onedlho potom, UFO 2 zmenilo hru od jej jadra – poskytlo tvár v plnej kráse len za dve minúty. Skutočne unikátna, kategória sama o sebe, UFO vyťahuje profesionálnu starostlivosť o pleť zo salónov a kliník, a vkladá ich do vašich vlastných rúk v pohodlí vášho domova.

FOREO pokračuje v posúvaní kozmetického priemyslu do budúcnosti s najnovším technickým posolstvom, BEAR, prvým lekárskym mikroprúdovým prístrojom na svete schváleným FDA s Anti-Shock System™, ktorý využíva elektrickú energiu na stimuláciu svalov, kolagénu a elastínu vo vašej tvári a to všetko prostredníctvom úplne neinvazívneho, bezinjekčného a bezbolestného postupu, ktorý vašu pokožku nadvihne a dodá jej omladenejší vzhľad.

Švédsky gigant sa stal známym priekopníkom inkluzívnosti a rozmanitosti v kozmetickom priemysle. V roku 2018 spoločnosť FOREO uviedla na trh „His & His“, vôbec prvú súpravu darčekov pre krásu osôb rovnakého pohlavia, a to rovno uprostred svojich valentínskych akcií.

Táto limitovaná edícia znamenala osviežujúcu prestávku od tradícií značiek, ktoré sa v tomto ročnom období zameriavajú výlučne na heterosexuálne páry a odštartovala novú éru krásy, poháňanú snahou spoločnosti FOREO podporovať jedinečnosť a rozmanitosť. Minulý rok značka vydala exkluzívnu edíciu LUNA 3 s iba 100 vyrobenými zariadeniami, vďaka čomu sa stala moderným pamätníkom všetkých úžasných jednotlivcov, ktorí nebojácne žijú svoju pravdu a bez ospravedlňovania sú svojou vlastnou verziou krásnych, bez nálepiek a škatuľkovania.

Ak sa chcete dozvedieť viac o FOREO, najrýchlejšie rastúcej značke v oblasti kozmetických technológií na svete, a mať aktuálne informácie o budúcom raste a inováciách, navštívte stránku www.foreo.com alebo sledujte @foreo_cz_sk .

Navyše si užite zľavu až -20% na celý sortiment značky FOREO pre seba alebo vašich milovaných a to exkluzívne počas predvalentínskeho týždňa.

zdroj: TS Foreo

tlačová správa

Súvisiace články